Nie będzie zdziwieniem, że jak przystało na serię M, zapowiadany model ma oferować jeszcze bardziej intensywne doznania. Nieprzeciętne osiągi, luksusowe wnętrze, i design idealnie dopasowany do marki – pewny siebie, bezprecedensowy, bardzo statyczny. W modelu M8 wprowadzono sporo zmian stylistycznych, a obsługa urządzeń pokładowych została zoptymalizowana.

Nowe BMW M8 Competition- spalanie

Wspomnimy o spalaniu w nowym BMW, ale czy to interesuje potencjalnego klienta? Wybierając tak luksusowy samochód o mocy 625 KM, trzeba liczyć się z tym, że nie należy on do najbardziej ekonomicznych pod względem spalania samochodów, choć jak na te osiągi naprawdę nie jest źle.

BMW M8 Competition Coupé: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,4–11,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 260–251 g/km.

BMW M8 Competition Cabrio: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,6–11,2 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 264–255 g/km.

BMW M8 Competition Gran Coupé: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,6–11,2 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 264–256 g/km.

Nowe BMW M8 Comptetition – wygląd

Jak przystało na markę BMW oferuje ona klientom szeroki wachlarz możliwości konfiguracji. tym razem rozszerzono paletę kolorów lakieru nadwozia, ponadto klienci mają możliwość wybrania obręcze kół M ze stopów lekkich. Na uwagę zasługuję także układ hamulcowy, który pozwala kierowcy na wybór jednego z dwóch dostępnych trybów: sportowego oraz komfortowego. Alternatywą dla standardowego pływającego układu hamulcowego M są opcjonalne hamulce węglowo-ceramiczne M.

W samochodzie wprowadzono reflektory M Shadow Line, które po raz pierwszy pojawiły się w gamie samochodów sportowych.

Seria M to również sportowe fotele. Standardowe sportowe fotele doskonale podtrzymują ciało podczas podróży. Opcjonalnie wprowadzono do oferty karbonowe fotele kubełkowe M ze skórzaną tapicerkę ze skóry Merino i alcantary. We wnętrzu dominuje przede wszystkim czerń, połączone z pomarańczowymi akcentami, które nadają sportowego charakteru.

Za obsługę w samochodzie odpowiada dotykowy panel BMW iDrive o przekątnej 12,3 cala. Większa przekątna ekranu pozwala na zwiększony komfort obsługi narzędzi.

Jak przystało na segment premium, nowe BMW M8 wyróżnia unikalny układ napędowy zaprojektowany z myślą o miłośnikach sportowych osiągów. Pod maską znalazł się silnik V8 z technologią M TwinPower Turbo o mocy 460 kW (625 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 750 Nm. BMW M8 posiada 8 stopniową skrzynię M Steptonic z systemem Drivelogic oraz napęd na wszystkie koła MxDrive.

Wszystko to przekłada się na dynamikę jazdy. przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 3,2 sekundy dla wersji Coupé oraz Gran Coupé oraz 3,3 sekundy dla wariantu Cabrio.

Harmonia to podstawa

Dynamika, zwinność, precyzja prowadzenie, a to podstawowe i kluczowe cechy projektu M8, sportowe osiągi inspirowane motosportem wcielone w cywilnej jednostce. Harmonię odnajdziemy także w samej stylistyczne wnętrza zorientowanej na funkcjonalność sportowego samochodu.

Niepowtarzalny wygląd uzyskano dzięki nowej gamie lakierów metalizowanych w ramach BMW Individual, wśród których pojawił się nowy odcień szarości Skyscraper, szary Brooklyn oraz zieleń Isle od Man. W palecie możliwy jest wybór również charakterystycznego dla serii M odcienia niebieskiego tanzanitu. Poza lakierami metalizowanymi, w ofercie pojawiły się 4 mroźne odcienie satynowe, które idealnie podkreślają smukłą linię nadwozia.

 

BMW M8 Competition – galeria

BMW M8 Competition 2022

BMW M8 Comptetition Kabrio 2022

BMW M8 Comptetition Cabrio wnętrze

Fotele BMW M8 Competition

BMW M8 Competition koła

BMW M8 Competition tanzanit

BMW M8 Competition Coupe

BMW M8 Competition Gran Coupe

BMW M8 Competition

Fotele karbon M8 Competition

Fotele gran coupe M8 Comptetition BMW

BMW M8 Competition wnętrze

BMW M8 kokpit

BMW M8 siedzisko

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *